Toggle navigation
HAKKIMIZDA
Hakkımızda
Yönetim Kurulu
Vizyon ve Misyon
Tarihçe
Bilgi Toplumu Hizmetleri
SEKTÖRLER
Finans
Finansal Teknoloji
Yazılım
Eğitim
İŞTİRAKLER
Turk Elektronik Para A.Ş.
TURK Finansman A.Ş.
TURK Filo Araç Kiralama A.Ş.
Momento Reklam ve Pazarlama Ticaret A.Ş
Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş
Turk Finansal Teknoloji A.Ş.
Random Yazılım Ltd.Şti.
Bir Dünya Eğitim Hizmetleri A.Ş.
MEDYA
Haberler
Medya İletişimi
KARİYER
MARKALAR
İLETİŞİM
Kariyer
Anasayfa
Kariyer
ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANI
Genel Nitelikler
Ön Lisans veya Lisans mezunu olmak,
Tercihen Büro yönetimi ve Yönetici asistanlığı bölümlerinden mezun olmak,
En az 2 yıl deneyimli olmak,
İyi derecede İngilizce bilmek,
MS Office programlarını ve Google uygulamalarını iyi seviyede kullanabilmek,
Seyahat engeli bulunmamak,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilmek,
İstanbul Anadolu Yakasında ikamet etmek,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olmak,
Genel Yetenekler
Firma temsiline ve dış görünüşüne önem vermek,
Disiplin ve sorumluluk bilinci yüksek olmak,
Diksiyonu düzgün ve iletişim becerisi yüksek olmak,
İletişim, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
Hızlı tempolu bir ortamda yüksek performans hedeflerine ulaşma ve son teslim tarihlerine ulaşma becerisini gösterebilmek,
Şirket içinde ve dışında verilecek tüm sorumlulukları üstlenebilmek.
İşin Tanımı
Yönetim Kurulu Başkanı’nın/ Başkan Yardımcısı’nın ve Genel Müdür’ün yurtiçi ve yurtdışı seyahat organizasyonlarını, uçak bileti, otel rezervasyonlarını ve alım işlemlerini gerçekleştirmek.
Yönetim Kurulu Başkanı/Başkan Yardımcısı ve Genel Müdür’ün pasaport ve vize alım işlemlerinin organizasyonunu sağlamak.
Yönetim Kurulu Başkanı’nın/ Başkan Yardımcısı’nın ve Genel Müdür’ün toplantı/görüşme organizasyonlarının uygunluklarının alımını ve takvim girişlerini gerçekleştirmek.
Yönetim Kurulu toplantılarını organize etmek ve kurul kararlarını deftere işlemek.
Şirket içi düzenin korunmasını sağlamak, toplantı odalarının kontrollerini gerçekleştirmek.
Temizlik personellerinin işlemlerini takip etmek, yemek organizasyonlarını gerçekleştirmek, market alışverişlerinin kontrolünü sağlamak.
Şirket araçlarının kontrollerinin sağlanıyor oluşunu takip etmek.
Şirketler için gerçekleştirilecek olan satın alım işlemlerini takip etmek ve uygunluk alınmasını sağlamak.
Proje Yönetim Sistemi Yönergesi’ne uygun olarak şirket içerisinde gerçekleştirilmekte olan projelerin takibini sağlamak.
Satış Birimi tarafından paylaşılmakta olan günlük,haftalık ve aylık çalışma raporlarının kontrollerini sağlar ve raporlarda yer alan çözümlenmesi gerekmekte olan maddeleri birim yöneticileri ile paylaşmak.
[email protected]
e-posta adresine gelen e-postaları ilgili birimlere iletilmesini sağlamak.
Şirket içerisinde birimler arasında gerçekleştirilmesi gerekli görülen toplantıların organizasyonlarını gerçekleştirmek, birim yöneticilerini bilgilendirmek, toplantı tutanaklarını yazmak ve paylaşmak.
Yönetim tarafından imzalanması gerek olunan sözleşme/evrak kontrollerinin ilgili birimler(hukuk-iç kontrol)tarafından yapılmasını sağlamak ve daha sonra imzalanması için onaya sunmak.
Şirket e-posta adreslerinin açılış ve kişilerin ilgili grup e-postalarına eklenmesi işlemlerini gerçekleştirmek.
Turk Finansman A.Ş.
Turk Finansman A.Ş.
Grup Şirketi:
Turk Finansman A.Ş.
Web Sitesi:
www.turkfinansman.com.tr
Bulunduğu Şehir:
İstanbul
Açık Pozisyon:
1
İlan Tarihi:
10.12.2019 - 10.01.2020
Çalışma Şekli:
Haftaiçi 08.30 - 18.00 Haftasonu: Yok
CV GÖNDER
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
PAYLAŞ
CV GÖNDER
Ad Soyad Giriniz
E-Posta Adresiniz Giriniz
Lütfen geçerli bir e-posta adresi giriniz
GSM Giriniz
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca
Aydınlatma Metni
’ni okudum
İş başvurusuna ilişkin
Açık Rıza Metni
’ni okudum.
Açık Rıza Metni
'nde belirtilen şekillerde kişisel verilerimin işlenmesine ve paylaşılmasına onay veriyorum
*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.